more bullet journal

by - 03 juni


Jaja, ik hou het nog steeds bij, mijn Bullet Journal. Nooit gedacht dat ik het zo lang zou volhouden, haha. Het vorige artikel over mijn Bullet Journal werd goed ontvangen! Heel goed zelfs, het werd al snel mijn meest gelezen blogpost ooit. Daarom besloot ik nog meer pagina's uit mijn vrolijke schriftje te delen, want er zijn er weer heel wat bijgekomen.


❊ ❊ ❊

Toen ik in de paasvakantie besloot meer met mijn Bullet Journal bezig te gaan zijn, heb ik die belofte zeker waar gemaakt. Tijdens diezelfde periode tekende ik maar liefst 10 nieuwe pagina's vol. Heel fijn en rustgevend om mijn uurtjes mee te vullen, de mogelijkheden zijn dan ook eindeloos en de inspiratie is niet ver te zoeken. (lees: Pinterest!)

   

 Een pagina waarop ik kan aanduiden hoeveel ik heb uitgegeven in een bepaalde winkel, boeken die ik nog moet lezen of plaatsen waar ik nog naartoe wil. Alsook een kleine kalender van de maand april en een pagina waarop ik allerlei dingen heb gedoedeld waar ik van hou. Tot slot een wishlist, een pagina met mijn favoriete quotes en nog meer ideeën voor mijn Bullet Journal.
Want ik ben van plan dit schriftje helemaal vol te krijgen, en daarna een nieuw Bullet Journal te beginnen. Ja, daar droom ik nu al van, hihi.

Ik twijfelde onlangs ook of ik zou beginnen met het plakken van washi tape in mijn journal, al weet ik niet zeker of het daar nu niet te laat voor is en of het wel zal passen. Nu ik er zo over nadenk, ik heb echt eens nieuwe, mooie washi tape nodig, haha.

❊ ❊ ❊

Op bezoek bij mijn oma en opa had ik mijn Bullet Journal meegenomen om daar ook nog wat verder te tekenen. Zegt mijn mama: "Kijk eens naar Elena haar boekske!" En mijn tante komt eraan om naar mijn Bullet Journal te kijken. Erg onder de indruk leek ze eerst niet, tot ze op één van de 'monthly tracker' pagina's kwam, een pagina waarop ik aanduid of ik bepaalde dingen iedere dag wel doe, zoals bijvoorbeeld het eten van 3 stukken fruit of niet op de snooze-knop drukken.
"Amai, dat is wel heel toevallig dat daar net 'viool en piano oefenen' staat! Dat boekje is precies voor jou gemaakt", zei ze.
Ja, ze had niet door dat die inkt uit mijn eigen fineliner was gekomen. Zij dacht dat ik het schriftje zo had gekocht. Grappig, maar wel een heel leuk compliment natuurlijk!


En hoe zit het ondertussen met jouw Bullet Journal?


You May Also Like

18 reacties

  1. Wauw! Wat een leuke pagina's. Deze post heeft me echt weer heel veel leuke ideeën gegeven voor mijn bullet journal ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wauw, onwijs tof om te zien! Ik doe zelf lichtelijk ook zoiets in mijn Moleskine agenda (naast elke weekpagina is een pagina voor notities). Maar jij doet het wel heel mooi ;) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat jij ook zoiets doet! :) En bedankt voor het compliment! Xx

      Verwijderen
  3. Ooh echt leuk! Ik heb meteen weer zin om in mijn eigen bullet journal te gaan werken! Ik krijg echt veel inspiratie hieruit! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, moet je zeker doen! Dank je wel! x

      Verwijderen
  4. Wow dat is echt onwijs leuk !!

    Liefs xx Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat ziet er zo leuk uit!!
    Ik heb momenteel een boekje waarin ik gewoon wat teken en pruts en doe, maar ooit wil ik ook zo'n echt bullet journal bijhouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een creatieve bullet journal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw hij ziet er prachtig uit! Ik wil ook graag beginnen aan een bullet journal, maar ik denk dat ik langer bezig ben met het mooi maken dan daadwerkelijk plannen haha :')

    BeantwoordenVerwijderen